Waardering voor waarzegster Anouk
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!
Waardering voor waarzegster Zoya
Lieve Zoya heb je inmiddels al een aantal keren gesproken altijd heel fijn en veel geduld had je met mij. Op werkgebied is het inmiddels allemaal uitgekomen op liefdesgebied moet ik nog geduld hebben, Liefs Karo.
Waardering voor waarzegster Dewa
Dewa de voorspellingen van vier maanden geleden zijn uitgekomen over de man uit het verleden. Jij bent gewoon een topper op de lijn. Heel moeilijk te bereiken maar de moeite waard om te wachten. Desiree
Waardering voor waarzegster Salina
Salina, wat ben jij verschrikkelijk goed. Absoluut een aanrader voor iedereen. Heeft haar zesde zintuig op de juiste plaats. Ze is altijd eerlijk in haar voorspellingen. Salina heeft me al zoveel geholpen. Ben blij met haar, een aanrader. Liefs C